(096) 856 84 49    (050) 265 45 68    (098) 799 26 28 (сервісний центр)

Ремонт світильників та гарантійне обслуговування нашої продукції

Чи задумуєтесь ви під час покупки товарів про гарантійне та післягарантійне обслуговування?

Для багатьох, хто купує побутову техніку, це питання є дуже вагомим фактором вибору!  Навряд хтось захоче купувати якусь річ, яку, у разі несправності, доведеться викинути або продати “на запчастини”.

На стадії вибору товару, завжди постає питання гарантії та сервісного обслуговування. Часто на товари видається гарантія магазину, який в разі звернення покупця, займається ремонтом та обслуговуванням залучаючи сторонні сервісні центри, часто сумнівних якості та походження.

Компанія СВЕТКОМПЛЕКТ надає гарантію терміном до 3-х років на всю свою продукцію, а також пропонує її післягарантійний ремонт.

Гарантійне та післягарантійне обслуговування продукції торгової марки СВЕТКОМПЛЕКТ проводиться тільки в офіційному сервісному центрі компанії за адресою: м. Київ, вул. Михайла Драгоманова, буд. 31-Б.

Для вирішення питань, щодо несправності або некоректної роботи продукції ТМ СВЕТКОМПЛЕКТ, ви можете звернутися до професійних фахівців нашого сервісного центру зателефонувавши за номером телефону
(098) 799 26 28, або завітавши до нашого шоуруму за адресою м. Київ, вул. Михайла Драгоманова, 31-Б
https://g.page/svetcomplect
Ми працюємо у робочі дні з 9.00 до 18.00.

Порядок прийому і гарантійного обслуговування продукції ТМ СВЕТКОМПЛЕКТ в сервісному центрі:

Ремонт та гарантійне обслуговування продукції ТМ СВЕТКОМПЛЕКТ виконуються для споживача БЕЗКОШТОВНО.

Умови для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування:
• Документ, що підтверджує оплату;
• Товар з повною комплектацією;
• Оригінальна упаковка товару.

Причини відмови в безкоштовному гарантійному обслуговуванні:
• Порушення правил експлуатації;
• Використання виробу в середовищі невідповідною його прямим призначенням (сфери призначення вказані в паспорті виробу);
• Внесення змін у конструкцію виробу;
• Наявність механічних пошкоджень або слідів несанкціонованого ремонту;
• Якщо дата виробництва не може бути ідентифікована (дата виробництва зазначена на корпусі);
• Потрапляння всередину корпусу товару сторонніх предметів, рідини, комах, або інших предметів і речовин, не призначених для контакту з деталями.

Ми постійно вдосконалюємось та прагнемо, щоб усі наші споживачі були задоволені нашою продукцією та якістю надання сервісного обслуговування. Якщо деякі умови надання гарантійного обслуговування викликають у вас питання, звертайтесь до нас – ми знайдемо для вас найоптимальніше рішення.

Скасувати
Вхід в магазин
Логін або e-mail
Пароль
або
Зареєструватися