Чи задумуєтесь ви під час покупки товарів про гарантійне та післягарантійне обслуговування?
У нашого сервісного центру є свій інтернет-сайт де ви можете знайти відповіді на свої питання та багато іншого!
Шукаєте де відремонтувати світильник?
Перейдіть на сайт нашого сервісного центра, щоб отримати більше інформації:
service.svetcomplect.ua
Для багатьох, хто купує побутову техніку, це питання є дуже вагомим фактором вибору! Навряд хтось захоче купувати якусь річ, яку, у разі несправності, доведеться викинути або продати “на запчастини”.
На стадії вибору товару, завжди постає питання гарантії та сервісного обслуговування. Часто на товари видається гарантія магазину, який в разі звернення покупця, займається ремонтом та обслуговуванням залучаючи сторонні сервісні центри, часто сумнівних якості та походження.
Компанія СВЕТКОМПЛЕКТ надає гарантію терміном до 3-х років на всю свою продукцію, а також пропонує її післягарантійний ремонт.
Гарантійне та післягарантійне обслуговування продукції торгової марки СВЕТКОМПЛЕКТ проводиться тільки в офіційному сервісному центрі компанії за адресою: м. Київ, вул. Михайла Драгоманова, буд. 31-Б.
Для вирішення питань, щодо несправності або некоректної роботи продукції ТМ СВЕТКОМПЛЕКТ, ви можете звернутися до професійних фахівців нашого сервісного центру зателефонувавши за номером телефону
0 800 350 500, або завітавши до нашого шоуруму за адресою м. Київ, вул. Михайла Драгоманова, 31-Б
https://g.page/svetcomplect
Ми працюємо у робочі дні з 9.00 до 18.00.
Порядок прийому і гарантійного обслуговування продукції ТМ СВЕТКОМПЛЕКТ в сервісному центрі:
Ремонт та гарантійне обслуговування продукції ТМ СВЕТКОМПЛЕКТ виконуються для споживача БЕЗКОШТОВНО.
Умови для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування:
• Документ, що підтверджує оплату;
• Товар з повною комплектацією;
• Оригінальна упаковка товару.
Причини відмови в безкоштовному гарантійному обслуговуванні:
• Порушення правил експлуатації;
• Використання виробу в середовищі невідповідною його прямим призначенням (сфери призначення вказані в паспорті виробу);
• Внесення змін у конструкцію виробу;
• Наявність механічних пошкоджень або слідів несанкціонованого ремонту;
• Якщо дата виробництва не може бути ідентифікована (дата виробництва зазначена на корпусі);
• Потрапляння всередину корпусу товару сторонніх предметів, рідини, комах, або інших предметів і речовин, не призначених для контакту з деталями.
Ми постійно вдосконалюємось та прагнемо, щоб усі наші споживачі були задоволені нашою продукцією та якістю надання сервісного обслуговування. Якщо деякі умови надання гарантійного обслуговування викликають у вас питання, звертайтесь до нас – ми знайдемо для вас найоптимальніше рішення.